Життя і здоров’я дітей є найвищими цінностями нашого суспільства. Навчаючи дітей правилам безпеки життєдіяльності, ми закладаємо надійний фундамент знань на майбутнє.
Саме з метою навчання дітей правилам пожежної безпеки, вихованню в учнів розуміння про можливість тяжких наслідків при порушенні правил пожежної безпеки, в ліцеї “Гармонія” були проведенні заняття в рамках тижня безпеки життєдіяльності на тему “Вогонь – біда, вода – біда, а без вогню і води ще більше біди!”,
Основним завданням будо донести до учнів знання про поведінку під час пожежі, та як слід діяти щоб уникнути нещасних випадків. Потрібно зазначити, що такі змістовні заходи, які проведені під час тижня протипожежних заходів , в яких приймають участь діти, педагогічний колектив та обслуговуючий персонал навчального закладу, приносить велику користь для наших дітей. Діти – це наше майбутнє, і ми, дорослі, маємо можливість навчити дітей безпеці життєдіяльності, навчити розумінню того, що найважливіше для людини – це здоров’я та життя.
• З учнями 1 класу була проведена година спілкування “Вогонь друг чи ворог?” Діти відгадували загадки, розфарбовували розмальовки, говорили про користь вогню, про правила пожежної безпеки, грали в гру ” Хто правильно викличе пожежників?”.
• З учнями 2 класу була проведена гра «Пригоди розумного сірника». Здобувачі освіти прослухали казку «Пригоди сірника», обговорили ситуації, коли вогонь – друг, а коли – ворог, назвали причини виникнення пожежі, були активними учасниками у конкурсі загадок і віршів та склали правила поведінки.
• З учнями 3 класу була проведена гра – вікторина. В ході гри діти познайомилися з основними вимогами пожежної безпеки. Виконували завдання п’яти турів,розгадували загадки,працювали над прислів’ями,складали і пояснювали їх зміст. А на закінчення вікторини вивчили лічилку про пожежну безпеку.
• З учнями 4 класу проведена інтелектуальна гра «Розумники і розумниці», у ході якої здобувачі освіти активізували свої знання з правил протипожежної безпеки, засобів оповіщення пожеж, з історії пожежної охорони, сучасної пожежної техніки. Згадали, які є види вогнегасників, способи гасіння пожеж та опрацювали алгоритм дій під час пожежі в закладі освіти, громадському приміщенні.
• З учнями 5 класу, проведено квест-гру “Правила пожежної безпеки у побуті”, під час якої закріпили знання з питань пожежної безпеки, у вигляді розмальовки повторили правила та дії під час пожежі, вчилися приймати оптимальні рішення щодо подолання небезпечних ситуацій.
• Здобувачі освіти 6 класу активно позмагалися у брейн-ринзі “Марафон юних пожежників”. Подолавши три раунди конкурсу, діти вкотре повторили і закріпили знання з правил пожежної безпеки та енергозбереження.
• Із здобувачами освіти 7 класу проведено практичне заняття на тему “Відпрацювання плану евакуації на випадок пожежі” Діти закріпили знання на практиці, зробили певні висновки.
• З учнями 9 класу була проведена бесіда з елементами тренінгу “Пожежна безпека. Дії у разі пожежі”. Здобувачі освіти повторили теоретичний матеріал про пожежі, ознайомилися з основними технічними засобами пожежогасіння, розглянувши їх призначення, будови та принципи. Особлива увага приділялася різним видам гасіння, їх будові та способам використання.
• У 10 класі було проведено гру “Словесний гідрант”. Учні, поділившись на дві команди, виконували різні види завдань, переглянули відеоролик ” Корисні підказки”, відгадували кросворд.
• Здобувачі освіти 11 класу стали учасниками тренінгу на тему «Пожежна безпека у громадських приміщеннях. Алгоритм дії під час пожежі у громадському приміщенні». Проведений тренінг допоміг учасникам пригадати правила пожежної безпеки , розвинути вольові якості, навички поведінки в надзвичайних ситуаціях, уміння евакуюватися у громадських приміщеннях.